Wednesday, July 7, 2010

Ke Arah Menjadi Pemimpin Yang Murabbi

Alhamdulillah,Bersyukur saya kehadrat illahi,dengan limpah kurnia & makrifatnya, saya dapat memasuki Institut Pendidikan Guru Kampus Pendidikan Islam yang bertempat di bangi,
Saya rasa penuh kesyukuran kepada allah kerana saya tidak duduk atau hidup dalam suasana yang penuh mencabar di luar sana....
dan juga Allah telah pilih saya untuk tinggal dan menuntut ilmu disini,
walaupun pada mulanya,saya tidak berkehendak menjadi seorang guru,ini kerana tugas sebagai seorang guru memerlukan ilmu dan strategi yang mantap,
Namun, dengan dorongan daripada ibu bapa dan sanak saudara,hati saya terbuka untuk mendalami ilmu dunia & ukhrawi untuk bergelar seorang pendidik yang MURABBI.....

Saya Berharap agar saya dapat meneruskan pengajian saya disini dan dapat menjadi seorang insan yang bergelar seorang GURU.....

Insya-Allah...

No comments:

Post a Comment